پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227641
علت اوليه حادثه پلاسکو اتصال برق بود/ پس از شناسايي مقصران حادثه با آنها برخورد مي شود
تاریخ انتشار : 1395/11/07 09:12:31
نمایش : 1094
وزير کشور گفت: بعد از اين که همه دستگاه ها گزارش نهايي خود را در خصوص حادثه ساختمان پلاسکو ارائه کنند و مقصر شناسايي شود، حتما برخورد لازم با آنها صورت مي گيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عبدالرضا رحماني فضلي عصر چهارشنبه در حاشيه آيين اختتاميه دومين سوگواره عبرات در پاسخ به اين سوال که رييس جمهور دستور برخورد با مقصرين آتش سوزي ساختمان پلاسکو را داده اند افزود: موضوع آتش سوزي و ريزش ساختمان پلاسکو در حال بررسي است و بعد از اين که همه دستگاه ها گزارش ها دادند و بررسي نهايي شد و مقصران شناسايي شوند حتما برخورد لازم با آنها مي شود.

وي در باره علت اوليه اين حادثه گفت: همه شواهد نشان مي دهد که علت اوليه ، اتصال برق بوده است.

وزير کشور درباره مانور برخي رسانه هاي معاند با موضوع ساختمان پلاسکو افزود: آنها مي خواهند در هر زمينه استفاده کنند ولي خوشبختانه مردم ما آنها را باور ندارند.

رحماني فضلي در ادامه درباره جشنواره عبرات گفت: اين جشنواره در پيرو مصوبات ستاد اربعين مبني بر بحث فرهنگ سازي ، تقويت باورهاي اجتماعي و اعتقادي و همچنين قدرداني از کساني بود که در اين عرصه زحمت مي کشند.

وي افزود: امروز اختتاميه اين برنامه ۵۰۰ نفر دعوت شده بودند که از اين تعداد از جمع هزاران نفري بودند که آثار فرهنگي و قلمي خود را ارسال کرده بودند و هيات داوران آنها را ارزيابي کرده بودند که تعدادي از آنها جوايز معنوي را تقديم کرديم.

وزير کشور ادامه داد: در اين سه سالي با برنامه ريزي ها و مديريت خوب دستگاه هاي مختلف اجرايي روند کار در حوزه هاي مختلف بخصوص فرهنگ سازي و تقويت باورهاي اعتقادي و ديني پيشرفت خوبي داشته است و اميدوارم با اين برنامه هايي که هست و تشويق هايي که صورت مي گيرد سالهاي بعد شاهد اقدامات موثرتر و مناسب تري باشيم.

اختتاميه دومين سوگواره عبرات در ۱۰ بخش شعر، نثر ادبي، نماهنگ، نقاشي، تصويرسازي و کاريکاتور، فيلم و مستند، توليدات راديويي، مقاله‌هاي علمي، عکس و نگارگري برگزار شد.
اين رويداد امسال ميزبان بيش از ۳۵۰۰ اثر در بخش هاي ملي و بين المللي از هنرمندان ايراني و غيرايراني بود.

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html